Vatican Kiseki Chousakan (Recenze)

22. června 2018 v 10:40 | Suki-chan
Anglický název: Vatican Miracle Examiner
Rok vydání: 2017
Počet epizod: 12x24 min
Žánr: Drama, Mysteriózní

Ne všechno, co se zdá jako zázrak stvořený Bohem, má právo se zázrakem nazývat. Od toho jsou tu vatikánští kněží, tzv. Miracle Examiner - Vyšetřovatelé zázraků. Robert Nicholas, odborník přes staré knihy psané ještě starším písmem, je spolu se svým dobrým kamarádem a vědcem v jedné osobě, Hiragou Josefem Kou, jedním z těchto odborníků na zázraky. Oba mají své sny a přání, ale i temná tajemství. Na jejich cestě jim pomáhá také Lauren, geniální hacker, který si tak zkracuje svůj čas ve vězení. Podaří se jim odkrýt každý podvod a objevit skutečný zázrak??

Jeden ze seriálů, na které jsem se těšila a když jsem se k němu dokopala, zjistila jsem, že jsem měla mít opravdu menší nároky. Dvě hlavní postavy by podle mě fungovaly dobře zvlášť, ale dohromady to tvoří něco opravdu podivného... Působí to téměř tak, že seriál CHCE, aby z toho vznikl nějaký fandom, ale vzhledem k tomu, že to je přece jenom o knězech, tak to prostě nemůže předvést. Vzniká z toho teda něco, co by možná někdo označil za bratrství, ale tak špatné, že mi to kazilo celkový dojem. Dějové linie byli někdy až příliš složité a jindy byla škoda nevyužitého potenciálů. Od druhé poloviny to ale vzalo za lepší konec a opravdu jsem čekala, jak to tedy bude. U tohoto seriálu si nemůžete vsadit na to, kdo to teda byl nebo nebyl, což je zase fajn, protože vám to stejně všecho vysvětlí, jen musíte stíhat hlavní postavy. Po shlédnutí bych svůj názor hodnotila jako kladný, ale nebylo to nic, nad čím jsem po nocích přemýšlela.

Hudba: Celkově mi přišlo že hudba nebyla moc dobrá, pouze opening. Ending jsem raději vůbec neposlouchala. Opening je od SCREEN MODE a název je Mysterium, který, pokud vypustíme tu ukecanou část, je fakt super.
Grafika: Klasická "anime" s občasnými 3D efekty.