Diabolik Lovers More, Blood (Recenze)

27. ledna 2017 v 8:12 | Suki-chan

Anglický název: Diabolik Lovers More, Blood
Rok vydání: 2015
Počet epizod: 12×15 min
Žánr: Bishounen, Upíři

Yui Komori má každou noc téměř ten samý sen - probudí se na místě obehnaném sloupoví, vedle krásného stromu a podivný hlas ji nazývá Evou. Jednoho večera, kdy právě jede se svými vězniteli v autě, je někdo napadne. Tito lidé poté Yui unesou, bohužel pro ni, nedostala se do o moc lepší společnosti - přeci jen, jsou to opět upíři, kteří ji potřebují k podivnému rituálu. A její sen se pomalu začíná měnit...

Když už si člověk myslí, že je pro něj kapitola "Diabolik Lovers" uzavřena, musela se objevit tato hrůzostrašná věc. Opravdu, proč vytvářet tento bezduchý příběh, který nás pouze seznamuje s "povahami" našich starých, ale i nových hrdinů, kteří se baví tím, že okusují hlavní hrdinku spolu s tím, že jí opakují, že je úplně blbá a jediné, co je na ní dobré, je její krev?? Alespoň se nám u toho hlavní hrdinka nečervená a nedělá, že je to tak super. Jako zábavu při sledování tohoto odpadu vám doporučuji počítat, kolikrát ji za celou sérii kousnou. Protože s ohledem na daný počet, už měla být hlavní hrdinka v půlce seriálu mrtvá. A bylo by to tak lepší.
Jak už jsem napsala, postavy nám nemají co nabídnout. Hlavní hrdinka je hrozná, hloupá a ještě ten typ srdíčkové dívky, která prostě vůbec neví, co se děje, když se k ní sápe upír s hladovým výrazem a třikrát se ho na to zeptá, co jakože plánuje. Potom tak pětkrát vzdychne něco ve smyslu "Ne, nedělej to!" a končí epizoda.
Jediná zajímavost je minulost postav. Kdyby se seriál víc zaměřil na jejich historii a nesnažil se z toho udělat jen děsivou reklamu na hru, kterou si stejně nikdy nezahraju, určitě by udělal lépe... I přesto se však najdou lidé, kteří se na to s radostí podívají. A proč jsem se na to podívala já?? Jednoduše jsem předvídavá a mám postahované celé řady seriálů o které bych normálně nezavadilo pro případ, kdy nefunguje či vypadává internet.

Hudba: Opening Kindan no 666 je o malinko horší než opening první série. Nazpívali ho opět dva ze seiyuu - Azusa Mukami (Daisuke Kishio) a Kou Mukami (Ryouhei Kimura). Co se endingu týče, přišel mi mnohem lepší, temnější. Jeho název je Nightmare-2 od Yuuki Hayashi.
Grafika: Ale ano, snad to jediné, co se dá tak nějak pochválit.