Berserk 2016 (Recenze)

13. ledna 2017 v 21:48 | Suki-chan
Anglický název: Berserk 2016
Rok vydání: 2016
Žánr: Akční, Démoni

Děj začíná tam, kde předešlé tři filmy skončili. Guts putuje po světě, odhodlám zničit všechny Apoštoly. Na své cestě potkává i mladého chlapce Isidra, který se chce stát opravdovým šermířem a elfa Pucka, kteří se ho drží zuby nehty. Guts se vrací ke svému starému příteli a kovaři Godovi, kde se však dozvídá, že Casca utekla a nikdo teď neví, kde je. Ta se během té doby dostane do St. Albionu, kam se vydal i kazatel Mozgus, který hodlá očistit svět od hříšníků..

Omlouvám se, ale prostě to musím vychválit až do nebes!!
Berserk se pro mě stal srdeční záležitostí. Protože mě velmi zajímala tato série a po kousku prvního dílu jsem zjistila, že bez první série to prostě nedám a nějaké čtení děje, který se odehrál v dvacet let staré první sérii... Pff, tak hluboko bych neklesla. Takže jsem si kvůli téhle sérii shlédla první, která není graficky žádný zázrak a musím říct... Zbožňuji to!
Nová sérii mě vůbec nezklamala, byla brutální, lehce vtipná a romatická, s velkou škálou postav, které můžete litovat, nenávidět, zbožňovat... Opravdu jsem byla natěšená na každou novou epizodu. Naštěstí by na jaře měla začít vycházet další série

Hudba: Poměrně velkým požehnáním byl opening který jsem si vážně zamilovala. Píseň se jmenovala Inferno (jak trefné) a nazpívala ho skupina 9mm Parabellum Bullet. Ending nebyl také vůbec špatný, ale líbil se mi víc grafickým zpracováním. Jeho název byl Meimoku no Kanata a nazpívala ho zpěvačka Nagi Yanagi, která například nazpívala píseň Zeotrope. Co se kulisových písní týče, bylo opět z čeho vybírat. Bojovná píseň Hai Yo je pro mě téměř to samé, jako v první sérii Forces. Perličkou tak zůstává Dragon Slayer.
Grafika: Ale no tak, lidi, přeci se na anime díváte kvůli ději, ne?? Grafika mi fakt nevadila, vypadá vlastně docela drsně.