Mirai Nikki (Recenze)

5. února 2016 v 10:51 | Suki-chan
Anglický název: Future Diary
Rok vydání: 2011
Počet epizod: 26×24 min
Žánr: Akční, Boj, Drama, Fantasy, Romantický

"Žij nebo zemři. Zabij dřív než budeš zabit a vyhraj trůn Boha."

Čtrnáctiletý Amano Yukiteru se nerad zapojuje do okolního života, raději pouze pozoruje a o okolním děním píše deník do mobilu. Má pouze pár přátel, nicméně jsou všichni pouze v jeho hlavě - imaginární. Jeden z jeho přátel je i Deus Ex Machine, Bůh času a prostoru. Ten si vymyslí novou a zajímavou hru... Od té chvíle se mu zobrazují zvláštní zápisky v telefonu. Zpočátku tomu Yukiteru nevěnuje příliš velkou pozornost, nicméně časem zjišťuje, že to jsou věci, které se mu mají přihodit. Deus z jeho telefonu udělal deník budoucnosti. Jednoho dne mu však jeho deník napíše nemilou zprávu, že ho zabije pouliční vrah. V ten den ho také osloví Gasai Yuno, velmi inteligentní a krásná dívka, která je vzorem pro většinu studentů. Vysvětlí mu, že deníků je více a každý sleduju budoucnost jiným způsobem. Yukiteru vidí pouze svou budoucnost, Yuno vidí budoucnost Yukitera, tudíž ví, co všechno se děje kolem něj. Také mu slíbí, že ho ochrání před nebezpečím a společně zničí vraha, který je třetím vlastníkem deníku.
Deníků je však celkem dvanáct a po smrti Třetího tak stále ještě jedenáct zbývá. Tato hra slouží k vybrání nástupce na trůn místo Deuse. Ten však může být pouze jeden...

Mirai Nikki jsem před třemi lety rozkoukala k páté epizodě a jelikož mi přišlo nezajímavé a stahování mě přestávalo bavit, zařadila jsem to mezi anime, které někdy možná dokoukám. Nechápu z jakého popudu jsem se k němu dostala, nicméně ani trochu nelituji.
Deník budoucnosti není určitě pro každého. Je v něm spousta aspektů, které mnoho lidí nenávidí - ukňouraný hlavní hrdina, který průběžně šílí, pak je lehce cool a pak je zasažen morálními hodnotami (stál snad hlavní hrdina vzorem postavě z Guilty Crown??!), krvechtivá a šílená yandere, smrt lidí, kteří vám příjdou fajn, až do konce nevíte, co se vlastně děje... Je toho jednoduše hodně. Když však vydržíte a začne poslední epizoda, nemůžete odtrhnout oči. A to byl přesně můj případ.
Co se postav týče, hlavní hrdina mi tak jako v Guilty Crown lehce lezl na mozek, nicméně dalo se to snést, protože tam "královský" výstup měl jenom jednou a taky naposled. Yuno se svým yandere charakterem a růžovými vlasy, které to všechno podtrhli (růžové vlasy jsou super, ale u ní vytvořily opačný efekt) vypadala vážně jako psychouš. A ona i byla. Krvechtivá, ubrečená, uječená nanda. I přesto jsem ji v tomhle anime s naději sledovala, protože prostě...
Když vám vše dojde, uvidíte konec, pochopíte, že to je krásný a dojemný závěr spojený s tragédií. A nebo si řeknete, že to je totální blbost a ztráta času :D Tak či onak, je dobré to zkusit :)

Hudba: Totálně super, všechny písničky jsem znala už dopředu, protože interpreti v Mirai Nikki jsou moji oblíbení. Prvni opening od Yousei Teikoku je Kuusou Mesorogiwi. Je rychlý a díky slovům si můžete všimnout souvislosti mezi postavami a začátkem písně, kde se zpívá vlastně o římských bozích. Druhý opening je doplněn písní Dead End od Faylan. Opět rychlá, skvělá kulisa. Endingy jsou dva - první je Blood Teller od Faylan a druhý Filament od Yousei Teikoku. Oba jsou povedené, ale první mám o něco raději.
Grafika: Neošklivila se mi, řekla bych, že je velmi dobrá.

MIRAI NIKKI OPENING (PelleK & Raon Lee) 未来日記 Op

4. února 2016 v 22:32 | Suki-chan
Myslím, že dívka v tomhle coveru je mnohem lepší než její partner. Ale i přesto je to super udělané *-*
Video - ZDE

Mirai Nikki (Obrázky)

4. února 2016 v 22:23 | Suki-chan

Naruto 9 (Recenze)

1. února 2016 v 22:31 | Suki-chan

Název: Nedži versus Hinata
Autor: Masashi Kishimoto (Masaši Kišimoto)
CZ Nakladatelství: CREW
Počet stran: 181

Vyřazovací souboje pokračují. Technika stíhá techniku, soubojová aréna se pokrývá prachem smíseným s potem a krví. Ke slovu se konečně dostává i samotný Naruto a čeká nas také souboj Hinaty proti Nedžimu. Má tato křehká obdivovatelka naruta proti vrozenému talentu svého nelítostného bratrance vůbec nějakou šanci? (oficiální text distributora)

Obsah kapitol:

73. Ohlášení porážky...?!
74. Šestý zápas.. a pak!!
75. Narutovo dospívání...!!
76. Kibův zvrat!! Nebo Narutův?!
77. Narutova finta!!
78. Nedži versus Hinata
79. Klan Hjúgů
80. Překročit meze...
81. Gaara versus

Naruto 8 (Recenze)

1. února 2016 v 21:57 | Suki-chan

Název: Boj na život a na smrt
CZ Nakladatelství: Crew
Počet stran: 183

Sedm týmů se dokázalo probojovat lesem smrti do třetího kola zkoušky - ale ještě nemají vyhráno. Účastníků je stále mnoho, takže předposledním kolem nastupují vyřazovací souboje. Od této chvíle bojuje každý sám za sebe. Vše je povoleno, za zabití protivníka žádný postih nehrozí. Na scéně se objevují techniky, s jakými se naši hrdinové dosud nesetkali. Probojují se i tímto kolem úspěšně? (oficiální text distributora)

Obsah kapitol:

64. Hokageho poselství...!!
65. Boj na život a na smrt!!