Říjen 2015

Bokura wa Minna Kawaisou (Recenze)

23. října 2015 v 11:05 | Suki-chan
Anglický název: The Kawai Complex Guide to Manors and Hostel Behavior
Rok vydání: 2014
Žánr: Komedie, Romantika

Usa začíná na střední škole nový život a tak se rozhodne, že si najde přítelkyni, která bude krásná a inteligentní, stejně jako vypadá na první pohled dívka, kterou potkává v knihovně. Také se odstěhuje od rodičů a začne žít na ubytovně, která je pro něj výhodná v ceně i vzdáleností do školy.
Vše se ale podivně motá, když se dozví, že ubytovna je rozdělena na mužské a ženské křídlo, které je vybavené různými, všude válející se mi, zbraněmi, které mají ochránit nevinné slečny před mužskou populací. Neměným faktem také zůstává, že žije v jednom pokoji se zvrhlíkem, který má zálibu v mladších dívkách a také, že na této ubytovně žije i Ritsu, dívka z knihovny, která je však tichá, stále zasněná a velká čtenářka. Další nájemníci mají také své - krásná, však stále nešťastné zamilovaná Mayumi, která se nebojí pít alkohol a krásná, avšak velká potvora Sayako. Všichni nájemníci dovádí Usu do stavu šílenství, ale domů už ho nevemou a přece jen, je tu jeho vysněná dívka...

Anime bylo krásně odlehčené, zábavné, padaly hlášky, které byste od romantického anime nečekali a spolu s hudbou a grafikou to bylo super, přesně na letní období. Anime jsem shlédla během dvou dnu, což mě poslední dobou anime zrovna nedonutí. Pobavilo a ačkoliv se vlastně nic nevyřešilo a více méně od začátku do konce nic nezměnilo, určitě se k některým scénkám vrátím.

Hudba: Se mi velmi líbila. Opening s názvem Itsuka no, Ikutsuka no Kimi to no Sekai od zpěvačky fhany byl jemný a roztomilý. U endingu se mi líbil pouze začátek. Jeho jméno je My Sweet Shelter a nazpívali ho tři dívčí postavy z anime - Kana Hanazawa (Ritsu Kawai), Rina Sato (Mayumi Nishiko) & Hisako Kanemoto (Sayaka Watanabe).
Grafika: Kresba se mi velice líbila, spolu s hudbou a dějem to byla perfektní kombinace.

Noragami (Recenze)

17. října 2015 v 21:59 | Suki-chan
Anglický název: Noragami
Rok vydání: 2014
Žánr: Akční, Démoni & Magie, Komedie

Yato vypadá jako dospívající teeneger, nicméně je už několik set let starý bůh. Jeho život však není příliš božský - přespává venku, dělá různé domací práce a také ničí Fantomy, démony svým Posvátným pokladem. Dalo by se říct, že na to, jak žije, má velký sen a to, být nejlepší mezi bohy a vybudovat velkou svatyni, kam ho bude 120 miliónů lidí chodit uctívat.
Jednoho dne ho však Posvátný poklad, Tomone, opustí, protože už nedokáže vydržet tento způsob života. Yato se tak dostává do úzkých, protože beze zbraně se musí Fantomům obloukem vyhýbat. V tu chvíli mu také přichází práce a to, najít zatoulaného kocoura.
Hiyori Iki se právě s kamarádkami vrací ze školy, když spatří Yata, který za vidinou nějaké odměny vběhne do silnice pro kočku. V tu chvíli za ním vyrazí i Hiyori a odstrčí Yata na stranu, protože projíždí autobus. Ona sama však není tak rychlá a autobus ji srazí. V tu chvíli nastává problém - zatímco tělo leží na silnici, její duše dává Yatovi kázání. A tím se jejich osudy propojují...

Musím říct, že anime mě docela zklamalo. Čekala jsem trochu víc akce, trochu víc krve a možná i méně střeleného hrdinu. No... V anime se sice pořád něco dělo, což nikomu neberu, ale nedělo se to, co jsem očekávala. Většina postav mě lehce iritovala, což mi sledování Noragami moc nezpříjemnilo. Ovšem musím uznat, že od dobré půlky to začíná nabírat na otáčkách a opravdu to téměř vypadá, že postavy dospěli a akce je zde také mnohem víc.
Také sem však dopíši, že na psaní této recenze jsem se odhodlávala už dobrých šest měsíců a až nyní jsem nabrala dostat sil, abych Noragami zkazila hodnocení. Pokud tedy do toho půjdete jako já a čekat něco jiného, nebudete spokojeni. Pokud budete čekat pohodové anime, které se hodí jako večerníček na dobrou noc, máte dobrý výběr.

Hudba: Velké plus anime. Opening i ending mě vždy zarazil, což znamená, že jsem si raději 10x pustila úvodní znělku než samotné anime. Ta se jmenuje Goya no Machiawase a nazpívala ho skupina Hello Sleepwalkers. Ta písnička je úžasná! Stejný názor mám i na ending se jménem Heart Realize od zpěvačky se jménem Tia. Co se týká kulisových písní, vyhrává Noratan, Misogi, Lurk in the Dark a Shadow Dancing.
Grafika: Nebyla špatná, hezky se sledovala. Postava Yukiho byla tak kawaii!

Junjou Romantica III (Recenze)

4. října 2015 v 0:01 | Suki-chan
Anglický název: Junjou Romantica
Rok vydání: 2015
Žánr: Komedie, Romantika, Shounen ai

Misaki Takahashi studuje již čtvrtým rokem na univerzitě Mitsuhashi a žije se svým domácím, nejlepším přítelem svého bratra a milencem v jednom, Usamim Akihikem, přezdívaný Usagi. Nyní však na Misakiho dopadá tíha životního rozhodnutí - Co chce vlastně v životě dělat? A ačkoliv mu Usagi nabízí, aby nedělal nic a pouze žil s ním, Misaki to odmítá. Do cesty společného soužití se však zaplétá i Misakiho oblíbený autor Kyou Ijuuin, který o něj má evidentní zájem. Jak to jejich vztah ustojí??

Konečně autoři přišli na to, že když se seriál jmenuje Junjou Romantica, měla by v ní být hlavně tato linie děje. Žádný Junjou Egoist, Junjou Terrorist ani další příběhy, které zbytečně ubírají prostor a pokud přece mají být, jako že jsou, tak ať mají pouze jednu epizodu. Je mi jasné, že většina diváků oceňovala tyto bonusy, ale mně se moc nelíbili. Takže jsem nyní velmi ráda, že devět epizod je věnovaných Misakimu a Usagimu
Seriál přišel o pár těch sexujících scén, naopak přišlo mnohem víc romantických řečiček, vyznávání citů a žárlivosti (Usami je kawaii, když žárlí).
Neztrácí tempo, je plný romatiky a pro yaoistky je to určitě největší hit letošního roku.

Hudba: Hudba je příjemná a Opening Innocent Graffiti od Fo'xTails je super. Nicméně ending je pro mě mnohem suprovější. Jeho název je Kawaranai Sora od Luck Life. Hudba skvěle doplňuje animaci OP i ED a dodává tomu mnohem víc na roztomilosti.
Grafika: Nepřipadá mi, že by se něco změnilo od předchozích dvou sérií, což je vlastně plus. Všichni seme jsou pořád COOL a všichni uke neuvěřitelně roztomilý.