Leden 2015

Ookami Shoujo to Kuro Ouji (Recenze)

11. ledna 2015 v 17:05 | Suki-chan
Anglický název: Wolf Girl & Black Prince
Rok vydání: 2014
Žánr: Bishounen, Drama, Komedie, Romantika, Školní

Shinohara Erika chce zapůsobit na své nové spolužačky a tak si vymyslí přítele, který splňuje vše, co v dané situaci potřebuje. Když se ale ptají i na to, jak vypadá a jestli jim ukáže jeho fotografii, Erika začíná mít problém. Kde vzít fotku, kterou ani jedna z nich neviděla a aby zároveň její lež nepraskla?? Zdánlivé vyřešení problémů přinese neznámý hezký kluk, kterého potká na ulici a v mžiku ho vyfotí. Bohužel se ukáže, že její "přítel" je zároveň její spolužák Sata Kyouya a nehodlá svou roli hrát pro nic za nic. Na první pohled se totiž může zdát jako milý, přátelský a ohleduplný, ale ve skrytu duše je zlý, sobecký a vždy využije šanci, jak Erice dokázat, že on je pán a ona jenom pes.

Po shlédnutí celé série musím uznat, že jsem asi zestárla a na lecjaké romantické anime ve které figuruje hezký bishounen se nachytat jen tak nedám. Trošku mě to mrzí, ale je to tak. Celý seriál je založen na vztahu, který neměl vůbec existovat, ale nakonec přece jen je, což je dost ohrané a originality se moc nedočkáte. Navíc romantické anime přešlo od nahánění holky k naháněním kluků. Nejsem si jistá, jestli to změnou publika a já už patřím do staré gardy a nebo jestli to tak v manze jednoduše bylo (ano, je to podle mangy) nicméně mě už tohle nenadchne.

Hudba: Opening se mi líbil skoro až do konce série, protože melodie i text jsou chytlavé. Jeho název je Love Good Time a je od zpěvačky SpecialThanks. Ending byl pomalejší a moc jsem ho neposlouchala, sem tam jo, ale že bych se na něho těšila... To ne. Nazpívala ho Oresama a jmenuje se Ookami Heart, což mě docela pobavilo, ale to bylo celé.
Grafika: Dobrá, nasvalená baba v posledním díle pobavila.

Otome Youkai Zakuro (Recenze)

9. ledna 2015 v 18:04 | Suki-chan
Anglický název: Zakuro
Rok vydání: 2010
Počet epizod: 13×25 min
Žánr: Akční, Bishounen, Boj, Dobrodružství, Fantasy, Komedie, Démoni, Romantika

V alternativním světě žijí tři typy bytostí - lidé, démoni a yoninové, kteří jsou kříženci předchozích dvou ras. Nicméně svět se vyvíjí a lidé se svojí technologií vytlačují démony i youniny z jejich domovů. Dohled nad těmito událostmi přebírají čtyři youninové - Zakura, Susukihotaru a dvojčata Bonbori a Hoozuki - a tři vojáci - Kei, Riken a Ganryu. Pro všechny to je více než vzrušující, pouze pro Zakuro, která nesnáší lidi a Keie, který má strach z démonů, je cela tato událost hrozná.

Původně jsem měla anime vyhlídlé, ale po pár epizodách jsem došla k názoru, že je nezáživné a že ho raději odložím. Stalo se a já jsem na další rok přešla k jiným kouskům. Ovšem stále zabíralo určité místo v mém seznamu a tak jsem to prostě musela vidět. Můj názor je, že jsem možná opravdu čekala něco víc než jsem čekat měla. Na druhou stranu ale anime překvapilo a já jsem poslední epizody viděla a přijala s nadšením.

Hudba: Opening se jmenuje Moon Signal a je od dívčí skupiny Sphere. Teď bych se zmínila o písni, kterou naše youkai zpívají před a během souboje. Jde o píseň s dlouhým názvem Benibana no Otome Uta. A konečně endingy.. První ending se jmenuje Hatsukoi wa Zakuro-iro od Mai Nakahara a Takahiro Sakurai, druhý Junjou Masquerade od Aki Toyosaki, Yui Horie a Yuuki Kaji a třetí je Futari Shizuka od Kana Hanazawa a Satoshi Hino (nejklidnější a nejromantičtější melodie)
Grafika: Tak co bych mohla pochválit... Démony v prvním díle, Zakuřinu matku, budovy a okolí, kterými postavy prochází.