Říjen 2014

Maoyuu Maou Yuusha (Recenze)

26. října 2014 v 20:18 | Suki-chan
Anglický název: Maou Yuusha, Maoyu
Rok vydaní: 2013
Žánr: Komedie, Romantický, Fantasy, Démoni

Lidský svět je ve válce se světem démonů. Hrdina, bojující za stranu lidí se rozhodne válku ukončit. Proto opustí svou skupinu s kterou bojoval proti všem nepřátelům a napadne hrad Královny démonů. Ve hradě ale kromě Královny nikdo není a ta vlastně sama o sobě nevypadá jako někdo, kdo tuhle válku chce. Královna mu vysvětlí, že tím netrpí jenom lidský národ, ale i její poddaní. Proto uzavřou dohodu: Královna nalezne s jeho pomocí nějaké řešení pro ukončení války. A tak se Královna démonů a Hrdina přesunou do jedné malé odlehlé vesničky v lidském světě a společně se snaží dojít k tomu, co přinese oboum stranám vytoužený cíl - mír. Jsou ale opravdu všichni za jedno??

Upřímně, k anime jsem se dostala skutečně NÁHODOU, protože jsem omylem zaměnila dva skoro stejně vypadající názvy. Toto jsem bohužel zjistila až po prvním díle a přišlo mi hloupé, nedokončit něco, co vypadalo tak slibně. Ovšem většina střeštěnosti a bláznovství skončila u prvního dílu, dále to bylo vcelku pěkně propracované, ovšem strategicky zaměřené anime. Né, že bych to neviděla celé, ale v některých scénách jsem se nudila, ačkoliv, né proto, že by to bylo nudné kvůli nevýživnosti scén, ale jenom proto, že jsem se dotkla žánru, který mi nevyhovuje.
Postavy byly vyhovující, jenom ta starší služebná (člověk), byla taková... otravná, protože se pořád zabývala tou minulostí. Chápu, že byla taková jaká byla, ale opravdu to v některých scénách bylo přehnané. Co se týče například projevu, bylo to dobré, sice trochu uječené, ale dobré.

Grafika: Hezká, pěkně se na ní dívalo, různé prostředí, osoby, róby...
Hudba: S hudbou jsem velice spokojená. Opening i ending mě přesvědčil o tom, že poravdu ještě existuje hudba, která je schopná vše podbarvit a dovést k dokonalosti. Tentokrát to vezmu od OST, protože tomu opravdu patří to největší díky. Podle mě je nejlepší skladbou z anime píseň nazvaná Beyond the Hill. Je opravdu jedna z těch nejlepších, jaké jsem kdy slyšela a působí na mě i přesto, že si jí pustím po padesáté. Opening je také jeden z těch lepších. Jeho název je Mukai Kaze od YOHKO. Je veselá a opravdu se mi líbí. Ending je pomalý (pouze částečně) a připadá mi dost melancholický. Nazpívala ho Akino Arai a jeho název je Unknown Vision.

Jsem tady a zároveň ne!

26. října 2014 v 11:50 | Suki-chan

Takže... Jak vidím, můj poslední zveřejněný článek byl v srpnu. Neříkám, že se nedívám na anime a nepíšu si do zásoby recenze, ale vždy mi k nim něco chybí a prostě nechci zveřejňovat něco, co není dodělané. Proto vás prosím, aby jste měli ještě kousek trpělivosti a během tří dnů prázdnin (bohužel jenom tří) sem přidám všechny mé recenze. Bude v nich i Tokyo Ghoul, Hell Girl, Oreimo a další. Vážně se omlouvám za neúčast na blogu, ale právě jsem se dostala na vyšší stupeň svého života (Gymnázium) a tak nějak je toho na mě moc. Doufám, že se to časem uklidní :)