Květen 2012

Sekai-ichi Hatsukoi (Recenze)

28. května 2012 v 21:00 | Suki-chan
Rok vydání: 2011
Žánr: Romantika, Shounen ai, ze současnosti

Ricu nesnáší, když si lidé kolem něj myslí, že je úspěšný díky svým rodičům. Rozhodne se tedy odejít z rodinného podniku a najít si práci jinde. Stane se editorem mangy, i když o takové práci nemá ani tušení. To ovšem nevadí, Ricu je ochotný se vše naučit. A pak jednoho dne zjistí, že jeho současný šéf je jeho středoškolská láska a že jejich rozchod nebyl takový, jaký si myslel, že byl.

Proč se musím opakovat?? Toto anime je podobné Junjou Romantica, až přespříliš a možná mě okoukané scény i nudili. Nicménně nápad jak se dělá manga, je zajímavý a možná právě proto se mi to tolik líbilo...

Gravitation (Recenze)

14. května 2012 v 16:23 | TheElid99
Anglický název: Gravitation
Rok vydání: 2000
Počet epizod: 13×22 min
Žánr: Animovaný, drama, komedie, romantický

Pubertální středoškolák jménem Shuichi Shindoua společně se svým kamarádem Hiroshim založí popovou kapelu Bad Luck. Problémem je, že písničkovými nápady zrovna nehýří a když jednou v noci při procházce parkem narazí na slavného spisovatele Eiri Yukiho, tak se i přes jeho prvotní odmítavý postoj do něj šíleně zamiluje. S láskou přichází do jeho života i múza a tak společně s Hirem dokončí první písničku po které hned skočí N-G Production Staff. A zatímco Shuichi si na vlastní kůži zakusí, že stát se slavným není zrovna žádný med, tak Yuki se skrze psaní knih, snaží vyrovnat se svojí temnou minulostí.

Když jsem hledala něco podobného Junjou Romantica, narazila jsem na Gravitation. Ještě před rokem jsem se mu vyhýbala jako čert kříži, ale teď mi to přišla jako dobrá volba... No, myslím, že kdo se díval spíše na novější anime, moc ho toto grafikou nepobaví. Dá se na to navyknout a navíc... Vždyť je to jen 13 dílů! A ty písničky byly taky skvělý.

Junjou Romantica 2 (Recenze)

10. května 2012 v 18:39 | TheElid99 |  Junjou Romantica II

Rok vydání: 2008

Misaki Takahaši nadále pokračuje ve studiu na univerzitě i v žití s Akihiko Usamim, populárním spisovatelem. Nicméně jeho editor trvá na tom, aby si Misaki od Usamiho držel odstup, že skandál je to poslední, co by teď Usami potřeboval. Misaki je tvrdohlavý, protože dá panu editorovi za pravdu a drží se stranou od Usamiho, aby zabránil případným skandálům, a navíc je pro něj dost obtížné si konečně přiznat, co k Usamimu cítí. Všechno se ale ještě zhorší, protože se na scéně objevuje Usamiho bratr, Haruhiko. A co se nestane? Haruhiko by chtěl Misakiho také, a tak mu posílá spousty dárků, dokonce se ho pokusí i unést. Jak se tohle jen vyřeší?

Pokračování, které navazuje tam kde skončilo. Velice hezký rozjezd, který splňoval moje přání (ovšem tohle mi moc věřit nesmíte :)) Bylo tu snad ještě ménně věnovaného času, než v předešlé řadě druhým liniím tj. Junjou Egoist a Junjou Terorist. Toho mi, ale vůbec líto nebylo, protože bylo věnováno více času právě, Junjou Romantica. Opět stačí dodat... SKVĚLÉ ANIME!!!

Junjou Romantica (Recenze)

10. května 2012 v 18:25 | Suki-chan

Anglický název: Junjo Romantica
Rok vydání: 2008
Pčet epizod: 12×24 min

Toto anime se skládá z menších epizod točících se kolem tří mužských párů. První z nich je - a dostává se mu také největšího prostoru - vztah osmnáctiletého studenta Takahashi Misakiho s přítelem svého bratra, Usami Akihikem, což je bručoun a mimo jiné i populární spisovatel. Další příběh se věnuje vztahu Hirokiho Kamija - asistent na fakultě, kde studuje Misaki - s Nowaki Kusamim. Poslední epizodka se točí kolem Yō Miyagiho - spolupracovníka Hirokiho - a Shinobu Takatsukiho, který je o sedmnáct let mladší. Je mezi nimi natolik silné pouto, že vydrží jejich vztah všechny překážky a nástrahy, jež před ně budou předloženy?

Junjou Romantica je rozdělena na 3 linie. 1, je Junjou Romantica, která se mi líbila nejvíc. 2. je Junjou Egoist, která pro mě byla jen překážka dostání se zpět k Junjou Romantica. 3. byla Junjou Terorist, která byla velice podobná Junjou Romantica, ale pouze s drobnými rozdíly. Upřímně první věta, která mě dostala ve startovním díle "To byl ten nejhorší první dojem" jsem si pustila asi třikrát, protože mě doháněla k slzám (samozřejmě smíchy). Vztah Misakiho a Akihika, se mi líbil, ale přece jen mi to někdy zavánělo až moc předvídatelně. No, co dodat, jen asi... SKVĚLÉ ANIME!!

Skip Beat!! (Recenze)

5. května 2012 v 11:01 | Suki-chan |  Skip Beat!

Anglický název:
Rok vydání: 2008
Počet epizod: 25×25 min
Žánr: Drama, Komedie, Romantika

Kdyby "promiň" spravilo všechno, na co by bylo potom peklo?

Mogami Kyoko se mohla udřít, aby svému zlatíčku - populárnímu japonskému idolu Fuwa Shotarovi -zajistila klid na jeho práci. Vařila, prala, uklízela mu, měla dvě práce, aby utáhla nájem jejich předraženého luxusního bytu. Ale dělala to ráda, vždyť její Sho-chan ji přece tak potřebuje, sám to povídal. Ano, Shotaro Kyoko potřeboval, ale leda jako sílu do domácnosti. Když se to Kyoko dozvěděla, extrémně se vytočila. Tohle mu dá sežrat! Ale jediná cesta jak porazit populární hvězdu je stát se populární hvězdou sama. Kyoko neváhala a rozhodla se vstoupit do showbyznysu, ale ouha. Cesta na výsluní, a hlavně za pomstou, bude poněkud složitější, než si na začátku představovala.

Seriál o dívce, která se snaží dosáhnout ke hvězdám a dokázat tak svému bývalému příteli (spíše tyranovi), že i bez něj dokáže žít a rozhodně se nikam nezahrabala. Při cestě za svým snem však potká dalšího pana Úžasného, který je přesným opakem Shotara - Na povrchu zlý, pod slupkami milý.
Takto se dá vyjádřit téměř celá zápletka, ale seriál nabízí i mnohem víc - pár hezkých romantických scén a hodně vtipných situací. A přesně proto doporučuji se na seriál podívat. Věřte mi, já dokoukávám seriály s více jak s 13 epizodami velmi těžce, tudíž to musí být pravda :D
Co se postav týče, nebylo na nich nic zlého a naštěstí zde nebyl nikdo, kdo by mě iritoval. Kyoko je svérázná, ale i citlivá, pracovitá a snaživá.
Samotný konec je špatný. Špatný protože už toto anime zřejmě nebude mít pokračování a vychází pouze manga. Takže seriál konči tak, aby navnadil diváky ke čtení. Konec je tedy přesně v okamžiku, kdy dochází k jistému uvědomění citů.