Březen 2012

Naruto (Recenze)

27. března 2012 v 19:37 | Suki-chan

Rok vydání: 2002
Počet epizod: 220×25 min
Žánr: Animovaný, akční, komedie, fantasy

Naruto, zdánlivě obyčejný chlapec, který však disponuje několika výjimečnými a nezvyklými schopnostmi. Za prvé je neskutečně zbrklý a také mnohdy velice otravný, za druhé v sobě třímá moc devítiocasé lišky, která v době jeho zrození ohrožovala jeho vesnici. Obě tyto vlastnosti z něj dělají hrdinu stejnojmenného seriálu, ze kterého se stala mánie o jedenácti řadách, třech filmech a dalším seriálem Naruto: Shippuden.

Nejdříve jsem se dívala v češtině, kterou vysílali na Jetixu. Byla cenzurovaná a tak jsem nenašla nějaké díly a některé části byly i vystřižené... Začala jsem se dívat tedy s překladem od Konoha.cz. Seriál je povedený, napínavý příběh a každá osoba má svojí hlavu, typ myšlení a své rysy... Krásné anime!

Blood+ (Recenze)

27. března 2012 v 19:29 | Suki-chan
Anglický název:
Rok vydání: 2005
Počet epizod: 50×24 min
Žánr: Animovaný, akční, drama, horor

Říká se jim Chiropterani - věčně hladová nesmrtelná monstra, která mohou libovolně měnit svůj vzhled. Nejčastěji volí podobu lidskou a skrývají se přímo mezi námi. Proti nim stojí organizace Rudý štít. Tato válka postupně nabývá čím dál hrozivějších podob... Saya Otonashi je normální středoškolskou studentkou. Má jediný problém - nepamatuje si poslední rok svého života. Jednoho dne se objeví muž jménem Hagi a předá ji katanu. Cesta za pravdou začíná...

Klasické anime o ztrátě paměti a velkém úkolu. Tohle anime se mi líbilo, protože to nemá to klasické složení: vražda, úkol, pomsta... Nemám co vytknout a proto vřele doporučuji!

Temné metro 1 (Recenze)

9. března 2012 v 21:47 | TheElid99

Český název: Temné metro
Originální název:
Autor: Tokyo Callen
CZ Vydavatelství: Zoner Press
Počet stran:

Temné metro, v originále Dark metro. Vypráví o místě, ve kterém se prolíná svět mrtvých a živých. Seya ( jaký si průvodce) podsvětím, se snaží odvést mrtvé do podsvětí a udržet živé živými. Některé příběhy mají opravdu dobré konce, ale jiné jsou... Jak to říct... Spíš pro děti. Také ukázka na konci z mangy Dveře Chaosu, byla úžasná.

Dengeki Daisy

9. března 2012 v 21:36 | Suki-chan |  Dengeki Daisy

Školačka Teru Kobayashi žije bez rodičů a nyní i bez staršího bratra, který před nedávnem zemřel. Jediné co má je Daisy, s kterým mluví přes telefon o všech svých problémech aniž by ho znala. Jednoho dne nešťastnou náhodou rozbije okno, ale protože nemá peníze, raději rychle mizí. To se, ale neobejde bez následků a když do třídy vtrhne školník přizná se. A ten se nad ní slituje... Kecám! Teru musí "platit tělem" což v této manze je umývání okapů, hrabání listí, okopávání záhonů a prostě to, co dělá Kurosaki (ten školník). Ovšem může se vždy svěřit svému příteli, Daisymu!

Takže... všichni víme jak je to s Daisy, ale pokud ne, klidně vám to povím... Je to Ku....ki! Nejde se do toho příběhu nezamilovat, proto to je shoujo manga. Hlavní postavy jsou skvělé, humorných scén je nespočet a vždy budete netrpělivě čekat ja to dopadne. Ano, to všechno je Dengeki Daisy!

Higurashi no Naku Koro ni (Recenze)

4. března 2012 v 12:03 | Suki-chan
Anglický název: When They Cry
Rok vydání: 2006
Počet epizod: 26×24 min
Žánr: Drama, Horor, Tragédie

Zajímavé anime, které je propletené záhadami, se odehrává v tiché městečku Hinamizawa. V tichém? Až na to, že každý rok někdo za podivných příčin zemře, jiný se ztratí a už se nenajde. Hlavním hrdinou je Maebara Keiichi a hrstka různě starých děvčat. Keiichi trávi čas hraním her spolu se svými kamarádkami v klubu. Temná úmrtí, které se dějí v městečku, se mu ani zdaleka nevyhnou...

K anime jsem se dostala na youtube, když jsem se dívala na deset nejlepších openingů... Hned mě zaujala jeho písnička, která měla opravdu strašidelný podtext. Když jsem viděla první čtyři díly, přečetla jsem se raději recenzi... Takže příběh je rozdělen do šesti kapitol, v každé se jedná o jedno děvče z klubu... A většinou končí vraždou. Varování: Nesmíte přemýšlet nad jinou kapitolou, když se dívate na jinou, budete v tom mít zmatek.